1. Home
  2. ServicePoint Kontrolpanel
  3. Rettigheder i kundecenter

Rettigheder i kundecenter

I jeres kundecenter på ServicePoint kan hver medarbejder/bruger få adgang ud fra 4 forskelliger niveauer:

Administrator-niveau giver fuld adgang til alle funktioner i kundecenteret. Herunder administration af medarbejdere, løsninger & produkter, fakturering, aktuelle support-sager for alle medarbejdere, filer, velkomstbreve for alle medarbejdere mm.

Bruger-niveau giver adgang til support samt personlige data herunder egne support-sager, egne velkomstbreve mm.

Bogholder-niveau giver adgang til at hente fakturaer fra ServicePoint, samt adgang til virksomhedens regnskabssystem, hvis dette ønskes og er hosted af os.

Ekstern konsulent-niveau giver adgang til vores support-system. Denne niveau-profil bruges hvis du har en ekstern konsulent som hjælper din virksomhed, og de i den forbindelse har behov for at kommunikere med vores support.

Updated on 4. februar 2018

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment