1. Home
  2. Office 365
  3. Office 365 Installation – Windows

Office 365 Installation – Windows

Log på for at downloade Office

  1. Gå til www.office.com, og hvis du ikke allerede er logget på, skal du vælge Log på.
  2. Log på med den konto, du har knyttet til denne version af Office. Denne konto kan være en Microsoft-konto eller en arbejds-eller skolekonto. Jeg har glemt, hvilken konto jeg bruger med Office
  3. Når du logger på, skal du følge trinnene, der svarer til den type konto du har logget på med.Du er logget på med en Microsoft-konto
    1. Vælg Installér Office > Installér fra Office-hjemmesiden.
    2. Vælg Installer (eller afhængigt af din version, Installer Office>).
    Du er logget på med en arbejds- eller skolekonto
    1. Fra Office 365-startsiden skal du vælge Installér Office-apps (Hvis du har indstillet en anden startside, skal du gå til aka.ms/office-installation.)
    2. Klik på Office 365-apps for at starte installationen.
    Tip!: 64-bit versionen installeres som standard, medmindre Office registrerer, at du allerede har en 32-bit version af Office (eller en separat Office-app som f.eks. Project eller Visio) installeret. Er dette tilfældet, installeres 32-bit versionen af Office i stedet.

    For at skifte fra en 32-bit version til en 64-bit version eller omvendt skal du fjerne Office først (inklusive separate Office-apps som f.eks. Project eller Visio). Når programmet er fjernet, skal du logge på www.office.com igen og vælge Andre installationsindstillinger, vælge det ønskede sprog og version (64- eller 32-bit), og derefter vælge Installér. (Se Installer Visio eller Installer Project, hvis du har brug for at geninstallere disse separate apps.)
  4. Dette fuldfører overførslen af Office til din enhed. For at fuldføre installationen skal du følge instruktionerne i afsnittet “Installér Office” nedenfor.Tip!: Kan du ikke se en indstilling til at installere, når du er logget på? Måske er der et problem med din konto. Vælg Har du brug for hjælp? ovenfor, og gennemgå løsningerne under Kontospørgsmål.

Installér Office

  1. Afhængigt af din browser skal du klikke på Kør (i Microsoft Edge eller Internet Explorer), Konfiguration (i Chrome) eller Gem fil (i Firefox).Hvis du får vist prompten Kontrol af brugerkonti, hvor der står Vil du tillade, at denne app foretager ændringer på din enhed?, skal du klikke på Ja.Installationen begynder.
  2. Installationen er afsluttet, når du ser sætningen “Du er klar! Office er installeret nu” , og der afspilles en animation for at vise dig, hvor du kan finde Office-programmer på computeren. Vælg Luk.

Har du problemer med installation eller logon?

Hvis du har problemer med installationen, såsom at Office er for lang tid om at installere, kan du prøve Har du brug for hjælp? for at få en liste over almindelige problemer.

Aktivér Office

  1. Du åbner en Office-app ved vælge knappen Start (nederste venstre hjørne af skærmen), og skriv navnet på et Office-program, f.eks. Word.Hvis du har Windows 8.1 eller 8.0, skal du skrive navnet på en Office-app, når du er på Start-skærmen. Kan du ikke finde dine Office-apps?
  2. Du åbner en Office-app ved at vælge ikonet blandt søgeresultaterne.
  3. Når Office-appen åbnes, skal du acceptere licensaftalen. Office aktiveres og er klar til brug.
Updated on 9. september 2019

Was this article helpful?

Related Articles