1. Home
  2. Office 365
  3. Office 365 Installation – MacOS

Office 365 Installation – MacOS

Log på, og installér Office

  1. Gå til www.office.com, og hvis du ikke allerede er logget på, skal du vælge Log på.Bemærk!: Hvis du har købt Office til privat brug gennem dit firmas Microsoft HUP-aftale, kan du muligvis ikke logge på her. Få hjælp til installation på Installér Office gennem HUP.
  2. Log på med den konto, du har knyttet til denne version af Office. Denne konto kan være en Microsoft-konto eller en arbejds-eller skolekonto. Jeg har glemt, hvilken konto jeg bruger med Office
  3. Når du logger på, skal du følge trinnene, der svarer til den type konto du har logget på med.Du er logget på med en Microsoft-konto
    Vælg Installér Office fra Office-hjemmesiden for at starte overførslen.Du er logget på med en arbejds- eller skolekonto
    1. Fra Office 365-startsiden skal du vælge Installér Office-apps. Hvis du har indstillet en anden startside, skal du gå til aka.ms/office-install.
    2. Klik på Office 365-apps for at starte overførslen.
    Bemærk!: Kan du ikke se en indstilling til at installere, når du er logget på? Måske er der et problem med din konto. Vælg Har du brug for hjælp? ovenfor, og gennemgå problemerne i afsnittet Kontospørgsmål.
  4. Følg vejledningen nedenfor for at fuldføre installationen af dine Office-apps.

Installér Office

  1. Når overførslen er færdig, skal du åbne Søgevinduet, gå til Hent programmer og dobbeltklikke på Microsoft_Office Installer.pkg fil (navnet kan variere en smule).Tip!: Hvis du ser en fejl, der siger Microsoft Office installer.pkg kan ikke åbnes, fordi den er fra en uidentificeret udvikler, vent 10 sekunder og flyt den hentede fil til dit skrivebord. Hold Control + Klik på filen for at starte installationsprogrammet.
  2. Vælg Fortsæt på den første installationsskærm for at starte installationsprocessen.
  3. Gennemse softwarelicensaftalen, og klik derefter på Fortsæt.
  4. Vælg Jeg accepterer for at acceptere vilkårene for softwarelicensaftalen.
  5. Vælg, hvordan du vil installere Office, og klik på Fortsæt.
  6. Gennemse kravene til harddiskplads eller find en anden installeringsplacering, og klik derefter på Installer.Bemærk!: Hvis du kun vil installere visse Office-apps og ikke hele pakken, skal du klikke på knappen Tilpas og fjerne markeringen ved de programmer, du ikke ønsker.
  7. Indtast din Mac-logonadgangskode, hvis du bliver bedt om det, og klik derefter på Installér software. (Dette er den adgangskode, du bruger til at logge på din Mac.)
  8. Installationen af softwaren starter. Klik på Luk, når installationen er færdig. Se Hvad kan du prøve, hvis du ikke kan installere eller aktivere Office til Mac, hvis Office-installationen mislykkedes.

Start en Office til Mac-app, og start aktiveringsprocessen

  1. Klik på ikonet Startområde i docken for at få vist alle dine apps.
  2. Klik på ikonet Microsoft Word i Startområde.
  3. Vinduet Nyheder åbnes automatisk, når du starter Word. Klik på Introduktion for at starte aktivering. Se Aktivér Office til Mac. Hvis du har brug for hjælp til at aktivere Office, se Hvad du kan prøve, hvis du ikke kan installere eller aktivere Office til Mac, hvis Office-aktiveringen mislykkedes.
Updated on 9. september 2019

Was this article helpful?

Related Articles