1. Home
  2. Office 365
  3. Få styr på opgaverne med Microsoft To-Do

Få styr på opgaverne med Microsoft To-Do

Er du typen der elsker at have styr på sagerne, men stadig noter alle mulige steder – med ting du skal huske? Måske er dit skrivebord eller din PC-skærm klistret til med post-it noter? Og trods det glemmer du alligevel deadlines og opgaverne? Uanset hvilken type du er, og hvordan du plejede at gøre, så har Microsoft en ny app til dig, der kan hjælpe dig fremadrettet – hvis du er indstillet på at lægge nogle af dine vaner op ?

Med Microsofts nye “To-Do”, som er en del af Office 365, kan du organiserer din hverdag, dine opgaver og dine aftaler. Microsoft kaldet det en “ny intelligent task management app” – og den gør det ret godt.

Microsoft TODO App i office 365

Få hjælp til huskelisten med To-Do

Med en personlig, nem og intuitivt app til at organisere to-dos / huskesedler og anden information, kan du få mest muligt ud af hver dag og integrationen med Office 365 og den intelligente algoritme sørger for, at du aldrig glemmer en reminder igen.

Et all-around organiseringsværktøj

To-Do er ikke bare til at holde styr på tingene på arbejdet, du kan nemt lave ligeså mange forskellige lister som du har behov for. Det kunne f.eks. være en indkøbsliste som du deler med resten af familien, en liste over dine ønsker til næste fødselsdag eller måske en liste over de bedste vine du har smagt, så du kan huske deres navn. Kort fortalt: Du kan lave lister til lige, hvad du vil, om det er arbejdsrelateret eller fritid. Det hele bliver samlet i éen app: To-Do fra Microsoft.

Når du opretter en ny opgaver i To-Do kan du efterfølgende opsætte forfaldsdato, påmindelsesdatoer og tidspunkter samt udbygge opgaven med noter og yderligere detaljer – det er med at holde det hele samlet.

Hver dag starter du ud med en tom ‘Min Dag’-liste. På den måde bliver du ikke overvældet med opgaver fra morgenstunden af. Ved at klikke på pæren oppe i højre hjørne, kan du tilgå ‘Intelligent Suggestions’. Dette værktøj giver dig ideer til, hvad du har af opgaver som skal løses i dag. Intelligent Suggestions vil vise dig, hvis du har nogle to-dos tilbage fra dagen før, hvad der forfalder snart og andre hjælpsomme forslag. Fra disse opgaver, kan du vælge dem du ønsker at arbejde på nu, og dermed tilføje dem til din “Min Dag” liste.

Integration med Office 365

Som en del af Office 365 har du- og alle dine kollegaer altid adgang til den nye To-Do app fra både din smartphone, tablet og computer. To-Do virker både på Android og iPhone samt på Windows og Mac.

Dine Outlook Tasks bliver automatisk synkroniseret til To-Do, hvilket gør det super nemt at holde dig opdateret på alle dine tasks, to-dos og huskenoter både på arbejdet og derhjemme.

Microsoft tilføjer stadig nye forbedringer og funktioner, så prorgrammet bliver hele tiden bedre, og Microsoft To-Do koster ikke noget at bruge, når du allerede er Office 365 kunde.

Prøv Microsoft To-Do

Hvis du ikke allerede kender Office 365, eller din virksomhed har brug for en hjælpende hånd med at øge produktiviteten og samarbejde bedre med pakkens værktøjer, så tag et kig på vores Office 365 løsning fra Cloudportal.dk

Updated on 4. februar 2018

Was this article helpful?

Related Articles

Comments

  1. Im impressed, I should say. Pretty rarely do I come across a blog thats each informative and entertaining, and let me let you know, youve hit the nail on the head. Your blog is significant; the problem is some thing that not sufficient men and women are talking intelligently about. Im seriously happy that I stumbled across this in my search for one thing relating to this issue.

Leave a Comment